duminică, 6 februarie 2011

Interviu Piciu @PromoGalati









INNO : Salut Piciule!

Piciu : Noroc INNO!

INNO : Spune-mi si mie frate, De ce Piciu ?

Piciu : Pai e o poveste mai veche..aa ...cand m-am mutat in cartierul asta...m-am dus direct printre astia mari..(si un om care din pacate e arestat la domiciliu prin Italia si il asteptam in tara),si unu` din ei mi`a zis : "-bai Piciule,Dute si ia si tu un pachet de tigari!" ..si cam de 10-11 ani mi-a ramas porecla Piciu..si acum e ciudat...unii nici nu mai stiu cum ma cheama..ma stiu doar de Piciu

INNO : Spune-ne si noua cum te-ai apucat de hip-hop si de ce?

Piciu : Pai..cu vreo 3-4 ani in urma muzica asta era singura care ma linistea..si intr-un timp am inceput sa fac texte,versuri,rime..acum am foarte multe texte scrise dar multe nu imi mai plac..si m-am gandit sa fac si eu ceva nu?acum cam toti sunt MC nu ascultatori..

INNO : Spune-ne ceva despre mixtape-ul asta "Totul E Frumos" Care e pe gata:)

Piciu : Sa spun sincer ...nu pot sa spun ca imi place..sunt in stare sa fac ceva mai bun..ce sa mai zic ...o sa fie ceva mai scurt ...10 piese cu Intro si Outro si numele daca stau sa ma gandesc nu prea corespunde cu ce contine..dar pana in martie cand o sa fie gata si mixu` tau , o sa mai scot si eu ceva..in rest ce sa va zic..aia care ma critica ..automat m-au si ascultat..si la astia care o sa le placa..multa Pace!Mixtape-ul e tras in Galati Records si mix si masterul a fost asigurat de tine..si cam atat!

INNO : Va beneficia si de o lansare,ceva?

Piciu : Coaie.. Lansare nu...in viitor poate un clip.. o sa fie promovat online..

INNO : Cand o sa fie pe `net? Da-ne o data exacta..

Piciu : Pai pe 6 februarie...in premiera pe Promo Galati.

INNO : Colaborari ceva pe el?

Piciu : :)) pai nu am vrut colaborari..am vrut ceva solo..in Skit apari si tu...in rest nimic..pacat ca nu o sa inteleaga ascultatorii,Skit-u`

INNO : Ce piesa de pe el iti place cel mai mult de pe mix...si de ce?

Piciu : Ar fi piesa "Totusi O Viata Fericita" ..de ce? pai e viata mea acolo..si versurile respective vin din suflet..asta ar fi singura

INNO : Cu cine ai vrea sa colaborezi?

Piciu : :)) Ok..eu as vrea cu multi..majoritatea sunt veterani ..sincer sa va zic ar fi Sisu..chiar si Criss Blaziny...si multi altii..dar e criza...intelegi ce vreau sa spun..

INNO : Se merita sa faci hip-hop in Romania?

Piciu : Hai sa iti spun ceva..s-ar merita daca toata lumea ar face bani ca Puya...el ar fi singurul care mai promoveaza hip-hop`u la noi...si Guess Who...acum nu prea se cumpara albumele...multi fac bani din concerte si colaborari..Acum exista internetul ...toti cu un simplu search pe Google gasesc de doresc...sunt si cativa care mai cumpara albumele..in viitor v-a trebui sa faci asta din placere.

INNO : Cine sau ce te inspira?

Piciu : Ce sa ma inspire...viata si ce vad cu ochii!

INNO : Un artist favorit sau vreo trupa?

Piciu : Ar fi cativa..desi nu reprezinta un model sau..ceva de genu` ...si astia ar fi DOC si Cabron

INNO : Ce artisti recomanzi ascultatorilor?:)

Piciu : Vrei sa fiu sincer?:)) pai INNO,DOC si toti oamenii de la FacemRecords,Cabron,Bla Bla si Mistic

INNO : Ok...Un mesaj pentru cititorii nostri?

Piciu : In primul rand sa asculte muzica aia buna,sa cumpere din cand in cand cate un album si sa lase dracu` odata certurile pe net..si vizitati PromoGalati! Noroc si toate cele bune!

INNO : Salut si multumesc pentru inteviu!

Piciu : Mersi ca ai avut rabdare sa ma suporti in acest scurt timp!Noroc!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates