vineri, 12 noiembrie 2010

Promovare: Milupaa - Cum sunt eu feat. DaffOne




" Salut, sunt Milupaa, de ce Milupaa? Deoarece atunci cand varsta imi era mai frageda, o persoana care din pacate nu mai este printre noi mi-a zis asa, da...Mlupaa si uite asa am ramas. Sunt din Constanta, fac treaba asta de prin 2008. Prima mea piesa a fost de genul clubbin', de atunci, m-am inclinat pe underground. Anul acesta am inceput si eu sa fac "comercial", daca pot sa zic asa, ca nah, pe aici numai asa ceva se asculta. Despre concerte ce pot sa va spun, am avut prin clubul Oxfort si Zoom, stiu sunt putine, dar se intelege, deoarece o ardeam pe underground, sper ca acum sa fie din ce in ce mai multe. Va urez tuturor numai bine, si o vorba...Nu-i panica ! Raspund io ca nu-s sanatos ! "


 




                                                      DOWNLOAD

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates